laupäev, 28. detsember 2019

Kuningannal on kylm (ilma vandesõnadeta)

Tooge mulle mu mantel ja veidi veini,
Kylmumas olen sajandivanuseks jääks
Tekke tooge ja kalleim karikas veini
Jaoks, sest teisi ei pea ma tänaseks hääks

Peeni villaseid kleite panen ma selga
Tykki kolm, ja saapad, mis seemisnahk
Kappi jääb täna korsett, las sirutab selga
Toaneitsi, kuid kokk hoidku oma nahk

Suupisted valmis, ma kõik nad järele proovin,
Saali ahjus kõrget te hoidke tuld,
Kuni ma väsin istumast oma troonil,
Härmas kambriski näen jääpõrgust und

/Need uned alati on yks ja sama
Yks räpane ja hämar väike maja
Yks tuba seal, kus peidus kykitama
Pean tekiräbala all kogu aja

On aknad tolmused ja ikka samad
Mul kylmast kanged liikumatud jalad
Peopesas söömata on leivapalad
Jäist valu silmist põrandale sajab/

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar