teisipäev, 25. oktoober 2022

Vangimaja lugu maakeelen

 

Kylm ja kusõhaisunõ om mu kambri

ja mu hindä näoga om vangimaja valvri

Ma istu igäväste umma eluaigsõt

Kõrra aastan kiruda armuandmispalvõt


Igävädsen yyn pikne myyre raputas

Igäväne kylm tuul mu kangit kuntõ sakutas

Aga armasta ma säänest tormi lauluviit

Rahe om mu leib ja tuul mu viin.


/Ma võitli, et taahtõ vangitorni jõuda´,

Et trepist yles ronida, uss kinni lyvvä´,

Siss rassõd võtind lukumulgun ringi käändä´

Ja võti tormitsõlõ merde visada

Ja võti tormitsõlõ merde visada./


Kõrd aastan kiruda ka armuandmispalvõt

Umahindä korgõ kohtu iin sis loe tä ette

Saaõi´ kohut liiglahkõ olõmidsen syydystä -

Pääkohtuniguna taa paprõ purus tõmba esi´ ma.


/ Refr /


Värss lonkas mõnõvõrra, tuuga saa tegeldä siss, ku periselt laululõ viie tegemisest lätt. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar