pühapäev, 9. juuni 2024

Lilleke, poolik

 Sind juba kaugelt nähes

Ah kui rõõmsaks läheb mu meel

Ma sinnapoole ka lähen

Kokku saamegi poolel teel

Sul on mu jaoks yks lilleke

Täna roosike helekollane

Mu syda justkui linnuke

Laulab, rõõmust helekollane


Sind juba kaugelt nähes

Läheb palavaks mu meel

Lausa tantsusammegi tehes

Kokku saame põrgupalaval teel

Sul on mu jaoks 1 lilleke

See kuum ja erepunane

Su vastu liibun, su lilleke

Mul syytab mõistuse ja sydame

P.s. maikuu teisest nädalast pärit lauluke, millele tulevastele lugejatele mõeldes jätsin teise osa suhteliselt syndsaks ja kolmanda yldse kirjutamata. Et kui kunagi AEGA on sellega tegelda, siis kirjutan kergele romäänsile lihtsalt teise salmi vahele ja kõbin kolmandat vyrtsikamaks, KUI mingil muinasjutumaal tõesti ilmub rõõmus publik, kes sellel lehel olevat kraami ka kuulda tahab. Ma tunnen, et sellisel kujul on see laul liig lyhike ja tuim, onjä. Aga las ta praegu olla selline, ma selles elus ei suuda mind isiklikult puudutavatel teemadel väga isiklik olla :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar