reede, 8. november 2019

Täis tassid ja tyhjad jutud

Täis tassid ja tyhjad jutud

/A                                               G
Mida täiem on su tass, Seda tyhjem on mu kann,
         G                      F                      E
Kuid jätkub tuld ja vett ja täis on keedukann./

On päev kui magus moos  Saand õhtule, kuid loom
Mu sees ei ole yldse mingi vagur iseloom.

R: Õhtu eha valgel kulgeb nii magusalt
Kuid udu tõuseb, ja kerkib rahutus mu sees.
Ma ei suuda istuda su vastas vagusalt,
Mind viipavad tantsijate käed helkleva õhtuudu sees.

Kuid jälle tyhi sinu tass,  Aga vajab täitmist minu kann
Mis sest, et on vett ja teed ja suhkrut ja … mmm.
Mu täidetud su tass  On kurbusest kollakas
Ja tihenev õhtu on vastuste puudumisest tumm.
R: õhtu eha valgel kulgeb nii magusalt,
Seinal reas tyhjad jutud õhtuvarjude seas.
Ma lauast töustes naeratan mesimagusalt,
Kuid hoopis teistsugust tantsuseelikut keerutan uneudu sees.
…Õhtu eha valgel kulgeb nii magusalt
Oleme riiulil tass ja kann paljude teiste seas.
Mõni meist  uuena särab, teine kössitab pragusalt
Kas jätkub sest eluveeteest, kui jagada kõigile?
14. September 2018

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar